VERZENDEN & RETOURNEREN
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail. Hiermee kun je de status van je pakket online volgen.
Welke verzendopties biedt ROSIE aan?
Onze orders worden standaard verzonden via PostNL. Voor 18:00 besteld, zelfde dag verzonden.
Hoe kom ik in aanmerking voor een retour?
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of een aankoopbewijs nodig.
Hoe start ik een retour?
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via info@rosiejewels.nl. Het is belangrijk dat je eerst contact opneemt en een OK krijgt om de product(en) te retourneren. Retouren mogen naar het volgende adres worden gestuurd:
Rijksweg 40
6596 AB Milsbeek
Nederland
Wat is het retourbeleid?
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je tot 14 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.
In welke landen levert ROSIE?
ROSIE levert in Nederland, Duitsland & België.
Waar kan ik terecht bij vragen over mijn bestelling of verzending?
Als je vragen hebt over je bestelling of verzending, neem dan gerust contact met ons op via info@rosiejewels.nl of Whats-app ons via 06 - 34 03 35 02.
Wij helpen je graag verder.
BESTELLEN
Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
Bij ROSIE accepteren we de volgende betaalmethoden:
- Creditcards (Visa, MasterCard, American Express)
- PayPal
- iDEAL
- Apple Pay
- Bancontact
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren na betaling. Zodra je je bestelling hebt ontvangen, kun je deze aan ons retourneren. Retourzendingen worden binnen 14 dagen na ontvangst geaccepteerd. Retourzending is voor eigen rekening.
GARANTIE
Hoe lang bedraagt de garantieperiode?
Wij bieden standaard 6 maanden garantie op al onze sieraden.
Wat dekt onze garantie?
- Fabricagefouten
- Verkleuring
- Defecten in materialen
- Problemen met sluitingen, schakels en andere componenten
Wat valt buiten de garantie?
- Normale slijtage
- Schade door onjuist gebruik, ongelukken of nalatigheid
- Verlies van stenen door impact of ruw gebruik

Wij helpen u graag.
CONTACT
Heb je vragen? We helpen je graag! Neem alsjeblieft contact met ons op via info@rosiejewels.nl of stuur ons een appje via 06 - 34 03 35 02.